Ditt «bilde» av Rått og Råde-festivalen (RxR)

17 Sep

Jeg ønsker å finne ut den generelle oppfatningen av Rått og Råde-festivalen. Flott hvis du kan ta tak i det utsagnet som passer best for deg og gi en kommentar på bloggen min!

Jeg har aldri hørt om den, men fra navnet å dømme handler det om…………..?
Jeg hadde hørt om den før festivaldagene og jeg trodde det handlet om ……………..?
Jeg var der og min beskrivelse av festivalen med tre-fire ord er…………?

Takk for hjelpen! Dette er del av en skoleoppgave og eksamen. Jeg vil bruke svarene til å forme en generell konklusjon. Konklusjonen blir inkludert i min oppgave om Rått og Råde-festivalen. Hele oppgaven går ut på å lage kommunikasjonsplan med fokus på bruken av sosiale medier.

Lenke til festivalens hjemmeside.

